I MISS YOU ! :)

                           BELOVED SEKOLAH AGAMA MENENGAH TANJONG KARANG :)
             + nadia sabrina + fatimah azzahrah + siti aisyah + me:) + nur farahain +
heyy guy's ! aku rinduu korangg lahh , sumpah ! :) you all tau ,  ni lahh member i yang paling disayangi :) diorg nihh sengal giler lawa lawak pelik semua ada lahh , HAHA :DD time ni kitorg pergi kat surau coz aku nak date kejap kott :P hehe , abess kena bahan. haihh , saba je lahh. makcik tukang sapu kat situ yang snap gamba nih , tah ape ntahh. hehe , posing je lahh :) really weyhh.. rindu at this moment :) sangatsangat ! next year aku dah tak de kat skola ni lagi , haihh.. nanti aku dtg melawatt yea ;) hee. aku malas nak type2 nihh , tapi tak ape lahh :) just wrote and read. macam diary kan ? hee , oke lahh.. serious dah malas nak type ;P hehe. tq for read and bye2 :)

Thanks for reading :)

Lot of Love by Fana :)